E-handel Business-gå videre med forsigtighed

Der er en epidemi i USA. En epidemi, der er så overset, hvis gået ukontrolleret længere, kunne lamme de økonomiske lag i USA En epidemi, der kunne være ansvarlige for folkemordet på millioner af virksomheder. Nysgerrig efter hvad det er? Jeg henviser til den grove fejl og forsømmelser af e-handel virksomheder. Okay, måske sætningerne “lamme de økonomiske lag” og “folkemordet på millioner af virksomheder” strækker sig en smule for langt, men det er en kendsgerning, at hovedparten af e-handel virksomheder ikke er bygget på en infrastruktur, der legemliggør stabilitet. Jeg henviser til en manglende kundeservicesupport i paraply af virksomheder betegner sig selv “e-handel” eller “virtuelle virksomheder”.
Det er rigtigt, at lokke for at starte e-handel business er kraftfuld. En bestræbelse som sådan kræver som regel lidt eller ingen kapitalinvesteringer, kreditkort forarbejdning konto og rudimentære kendskab til HTML-kodning. Disse tre elementer komponere den grundlæggende formel for at starte en e-handel business. Der er en markant forskel i formlen for at starte en virksomhed og formlen for at opretholde en virksomhed. For at udlægge på sidstnævnte, hvad der virkelig gør en virksomhed trives er ordentlig customer relationship management og umiddelbar telefon / live stemme konto støtte. Dette er den vigtigste komponent, der mangler mest on-line eller “virtuelle” virksomheder.
Tag for eksempel, internet-baseret virksomhed Netflix. Hvis du ikke er bekendt med selskabet, er de en forholdsvis ung e-handel virksomhed specialiseret i postordre DVD udlejning. Hjerner bag den geniale idé, der er grundlaget for Netflix undladt at oprette telefonsupport for deres produkt. Der er ingen tvivl om denne beslutning var en beregnet som de vejede sandsynligvis udgifterne til vedligeholdelse af en in-house callcenter vs integrere rent e-mail-baseret support. Forestil dig frustreret forbrugeren har problemer med deres rækkefølge og skulle stole på en 24 timers haltet e-mail svar system for at rette op på deres kontospørgsmål uden at kigge på numre side af argumentet. Baseret på denne plausible gisninger, tror jeg manglende levende operatør støtte bliver ruin af Netflix organisation og undergang af alle e-handel virksomheder, der følger den samme tog tankegang. Hvad disse virksomheder ikke indser er, at det er muligt og ekstremt omkostningseffektivt at outsource din call center skal en etableret avancerede call center facilitet. Denne løsning har en fordel, at to fold. Det tjener til at etablere et solidt fundament af customer relationship management og åbner virksomheder at drage fordel af mund til mund reklame.
Jeg mener, at selv en lille internet forretning kan stor gavn i at udnytte et callcenter for at administrere deres kundeservice eller salg opkald. Den oprindelige investering er normalt nul (undtagen forskning tid til at finde det passende facilitet) og de fleste call centers afgift på basis af pr. opkald (dvs. du kun får opkrævet for opkald de faktisk modtager). Hvis man ser på business fra kundens perspektiv i stedet for se på det fra en indledende profit synspunkt, behooves det alle e-handel virksomheder i første omgang setup en live callcenter for at administrere alle deres opkald. Hvis infrastrukturen ikke er i første omgang setup korrekt, mislykkes din virksomhed, før den selv er begyndt.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.